WordPress LeoTheMaster

Güncel, teknik, eğitici, son dakika, eğlenceli, sıcak video (18+ değil), haber ve bloglar

Sigaramın Dumanı

“Sigaramın dumanına sarsam saklasam seni” …

Sigara da, dumanıda, bu şarkıda çok keyifli.

Ben de şu anda önce bir sigara yaktım, dumanını içime çektim.

Verdiği keyfi anlatmam mümkün değil.

Hele bide mis gibi kokan Türk Kahvesiyle birlikte içildimi keyfiniz iki misline çıkar.

Tiryakiler bilir zaten.

Ama verdiği zarar, verdiği keyiften daha fazladır aslında.

Zehirler, öldürür, hem de yavaş yavaş.

Saklamaz kendini ” ben seni öldürürüm, zehirliyim” der sana.

Bu dürüstlüktür işte seni yanıltan, kendini bile bile ölüme atmanı sağlayan cümle..

Geçen de, gündüzün de, iyi günün de,kötü gününde hep yanındadır.

Seni hiç yalnız bırakmaz, ilaç gibi gelir sanki.

Dumanı her içine çektiğinde bir “ohhhh” derken,

Diğer taraftan da sen onu bırakamazken, onun seni bir gün bırakacağını bilirsin.

“Ohhh” derken , “Offf” diyeceğini bilirsin.

Acı olan da budur zaten.

Bile bile lades.

Öyle pis bir alışkanlık ve keyiftir ki cigara, defalarca bırakma kararı alırsın.

Seni sevenler uyarır “bırak şu zıkkımı kendine zarar veriyorsun.” derler.

Yapamazsın bir türlü…

Türlü türlü yollar denersin, kararlar alırsın,niyetine girersin ama olmaz.

Tütünün içindeki keyif verici maddelerin zehiri akmıştır içine.

Bu sabah aldığım paketimin üstünde ” Sigara içmek yüksek derecede bağımlılık yapar sakın başlamayın” .. yazıyordu.

Bu kadar “aptal ve salak ” olunmaz dedim kendime .

İnsanın gözüne gözüne sokulan birşeye karşı bu kadar zayıf olmanın altında yatan neydi.

Tabiki de verdiği keyif,

Biran düşündüm hayatta keyif alabileceğim o kadar çok şey vardı ki.

Bugün sigaranın bana verdiği keyfin, yarın keyfimi kaçıracağını düşünerek, artık dumanı içime çekmeme kararı aldım.

Sigara paketimi fırlatıp atmadım, usulca kenara koydum.

Çünkü beni keyif , ölüm ve hastalık arasında bıraksa da dürüst olmuştu kendiyle ilgili.

O yüzden bende sigaramın dumanını sardım, sarmaladım, sakladım ve içimde bir yerlere koydum.

Sigaranın keyfi ve zararıyla boğuşmakta olan herkese hayatta başarılar diliyorum!!!

Umarım bir gün ciğerleriniz rahat nefes alır!..

Özlem ÜNEY

No comments yet»

Bir Cevap Yazın

