WordPress LeoTheMaster

Güncel, teknik, eğitici, son dakika, eğlenceli, sıcak video (18+ değil), haber ve bloglar

Yaşamak Güzel Şey…!

Şimdi toparladım odamı, attım fazla, gereksiz ne varsa çöpe… Varlıkları ayrı dert bence fazlalıklar hayatımızda… Bir de güzel temizlik yaptım, eski yıla ait faturalar, notlar neler varsa yok oldular birden. Bir oh çektim, rahatladım resmen…

Şimdi beyin temizliğinde sıra, gereksiz, saçma ne varsa kaydetmiş, depolamış beyin. Ruhu arındırmakta asıl marifet. Şu insanları bir türlü anlayamıyorum. Hayatlarında düzenli temizlik yaparlar, düzenli olarak eve kadında çağırırlar temizlik için, mis gibi olur ev, ofis her neresiyse artık, ama kendi ruhları, bedenleri söz konusu olunca, fazlalık ne varsa bir ömür taşırlar ruhlarında, bedenlerinde, büyük bir marifetmiş gibi…

Yok alıştırdık biz ruhumuzu yormaya, hamal değil mi bu beden taşısın ağır ne varsa. Müstehak insana rahatlık ciddiyim batıyor. Şu sıralar mutluluğu çok gören mutluluğun kendisini ‘mutsuz ettiğini’ düşünen insanlara şahit oluyorum, onları şaşkınlıkla dinliyor, söylediklerine anlam veremiyorum doğrusu. İşin aslı o insanlar henüz mutluluğu tatmamışlar bence. Çünkü hayatlarında olumlu hiçbirşeye açmamışlar kapılarını, mutsuzluğa sığınıp melankolik yaşamı tercih etmişler hayatlarında kolaya kaçmışlar bir nevi. Ben onları onlarla bıraktım…

Kendimden biliyorum, küçücük şeyleri büyütüyor, sorunları dağ gibi yapıp kendimle mücadele ediyorum resmen. Bana ve ruhuma bir artısı oluyor mu diye sorduğumda, benden çok şey götürüyor orası kesin. Ben böyle mutsuz şımarık kızı oynadığımda, çevrem de bir süre sonra iteliyor beni. Benim gibilerin çokluğunu düşünürsek, birde bakmışız mutsuz bir toplum olup çıkmışız.

Birde mutsuzluğun dibine vurmuş, acının en kötüsünü yaşamış ama her şeye rağmen gülümseyebilen, hayata duruşları dik olan insanlar var. Onlar asıl hayattan zevk alan, yaşamasını bilenler bence. Beyinleri gereksiz, saçma ne varsa otomatik olarak beyinden atmaya alışmış, hayatın gerçek sorunlarıyla mücadelelerinde çözümler üretebilen yegane insanlar… Baştan beri anlatmaya çalıştığım bu, değerli okurlarım, mutluluk kendi içimizde ise, e bu da kendi elimizde ise, o hiç yakalayamayacağımızı sandığımız ‘mutlu yaşantımızı’ uzaklarda aramak niye?

Kendi kendinizle başbaşa kalın bir gün, dilediğiniz ne varsa yapın ama kendinizle olun,yılın bir gününüde kendinize ayırın. Hayatınızdan, kafanızdan atmak istediklerinizin listesini yapın, birde hayatınızdan, ruhunuzdan atamadıklarınızı yazın bir listeye. Listeden çıkartamadıklarınıza sımsıkı sarılırın, çünkü sizleri var eden, mutlu eden, güçlü eden sizden parçalardır o atılamayanlar! Listedeki atılacaklara ise, dönüp bakmayın bile, eminim onlarında kalmaya niyetleri yoktur, salıverin gitsinler hayatınızdan. Atın ki hayatınıza bundan sonra gerçekten değer katabilecek şeylere bolca yer kalabilsin!!

Kaynak: Elif Akın

No comments yet»

Bir Cevap Yazın

