WordPress LeoTheMaster

Güncel, teknik, eğitici, son dakika, eğlenceli, sıcak video (18+ değil), haber ve bloglar

Araplar ve Coca Cola

 

Orta Doğu’ya Cola pazarlamaya giden ancak başarısız olan bir satıcıya arkadaşı sormuş:


-Neden başarısız oldun?


-Arabistan’a indiğimde çok ümitliydim ve kendime güveniyordum, çünkü henüz Cola’yı bilmiyorlardı.
Ancak ben de Arapça bilmiyordum ve 3 poster aracılığıyla amacıma ulaşmayı planladım.

 


 


İlk poster                 :           Çölde susuzluktan bitkin düşmüş kumda yatan bir adam
İkinci poster
            :           Adam Cola içiyor.
Üçüncü poster
                  Adam tamamiyle taptaze ve dinç oluyor!
Ve bu posterleri her tarafa yapıştırttım.

-Sonra, yani bu işe yaramadı mı?

-Yaramasına yarayacaktı da, Arapların sağdan sola okuduklarını unutmuşum…

See and download the full gallery on posterous

Posted via email from Posterous LeoTheMaster

No comments yet»

Bir Yanıt Bırakın

